رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

بسیج حلقه میانی بین مردم و امام امت بوده و وظیفه ما کار جهادی و کمک کننده به دولت در حل مشکلات مردم است

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج حلقه میانی بین مردم و امام امت بوده و وظیفه ما کار جهادی و کمک کننده به دولت در حل مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ روز دوم همایش قرارگاه های اقتصاد مقاومتی کشور به میزبانی استان سمنان با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مجمتع کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد.

 سردار زهرایی در این همایش با بیان اینکه عاشورا صحنه مشكلات با ولایت بود گفت: راه رستگاری تنها پیروی از ولایت بوده و همه باید ذیل این پرچم حرکت کنيم.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه گذار حکومت اسلامی بوده و دشمن با تمام قوا در جبهه ضربه زدن به این انقلاب است افزود: نا امید کردن مردم و ایجاد مشکل در معیشت نوعی ضربه به همین انقلاب بوده که نباید کسی در برابر آن بی تفاوت باشد.

سردار زهرایی افزود: بسیج حلقه میانی بین مردم و امام امت بوده و وظیفه ما کار جهادی و کمک کننده به دولت در حل مشکلات مردم است.

 وی با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم به طور جدی بر حل مشکلات مردمی است افزود: جلسات مستمری با ریاست محترم جمهور و معاونین هر هفته در جهت حل مشکلات در حوزه های مختلف با حضور بسیج سازندگی انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: امروز جنگ روایت هاست و رسانه ها نقش بسیار مهمی در روایت فعالیت های بسیج در جنگ با فقر و محرومیت زدایی خواهند داشت که باید به رسانه ها بیش از پیش توجه شود.

 وی افزود:  مشارکت مردم در محرومیت زدایی و فعالیت های اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات منطقه خودشان بسیار حائز اهمیت بوده و هر کجا به مردم اعتماد شد نتیجه مطلوب بود.

 سردار زهرایی با بیان اینکه ما نیازمند ادبیات مشترک در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم اظهار داشت: بسیج سازندگی انسان ساز بوده و کار جهادی شما در حوزه های مختلف بر همه عیان می باشد.

 وی افزود: طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در کشور نشان از عزم بسیج در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی داشته و در این راه از همه توان و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

 سردار زهرایی افزود بسیج خلاصه در خدمت و تجمع می شود و نیاز است تجمعاتی رزمایشی برای خدمت رسانی با حضور گسترده و در حوزه های مختلف جهادی و اقتصاد و ... برگزار شود.

 وی با بیان اینکه تخصصی سازی تسهیلگران‌ در حوزه اقتصاد مقاومتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا کار تخصصی باعث پیشرفت و بالا بردن سطح طرح ها خواهد شد.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: عملکرد بسیج سازندگی در کشور‌ بسیار گسترده بوده احیای‌ ۱۰۰۰ واحد راکد صنعتی و ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی تنها بخش هایی از فعالیت بسیج سازندگی در کشور در سال جاری است.

 وی افزود: ما نیازمند ظرفیت سازی در استان ها هستیم و نیاز است در استان ها ظرفیت‌ های مختلف پای کار خدمت رسانی بیابند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.