رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

۲۲ طرح بزرگ در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی اجرا می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت در سال جاری ۲۲ طرح بزرگ در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم و روستایی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز سمنان با بیان اینکه در سال جاری همه تلاش ما تولید و اشتغال زایی در مناطق محروم است گفت: در سال جاری ۲۲ طرح بزرگ در راستای اشتغال زایی در مناطق روستایی و محروم اجرا می شود.

 وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های متعدد با دولت و دستگاه های اجرایی در راستای ایجاد اشتغال افزود: ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی، ۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه و اعطای تسهیلات مناسب تنها بخشی از این فعالیت ها است.

 سردار زهرایی افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی یکی از قرارگاه های ۹ گانه بسیج در سال جاری بوده که هدف از آن افزایش اشتغال در حوزه مناطق محروم و کم برخوردار می باشد.

 وی افزود: اولویت بسیج سازندگی در سال جاری توجه به اشتغال و توانمند سازی در روستا ها و مناطق محروم است و از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.