مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور:

۱۱۰هزار پنل خورشیدی در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم کشور ایجاد می شود

احسان فرهی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۱۰هزار پنل خورشیدی در راستای اشتغال زایی در مناطق محروم کشور ایجاد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، احسان فرهی مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز سمنان با بيان اينكه دبیری قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور بر عهده بسیج سازندگی است گفت : در حال حاضر این قرارگاه در ۳۲ استان کشور راه اندازی و در حال فعالیت می باشد.

 وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این قرارگاه ایجاد اشتغال و رونق تولید در مناطق محروم است افزود: ایجاد ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی و ۱۰ هزار صندوق قرص الحسنه اشتغال زا از جمله طرح های در دست اجرا در مناطق محروم و کم برخوردار است.

 احسان فرهی افزود: یکی از برنامه های اولویت دار این قرارگاه اعطای تسهیلات مناسب جهت تولید و افزایش اشتغال در مناطق روستایی و محروم است که در حال انجام می باشد.

 وی افزود: تمامی اقشار بسیج که در حوزه اشتغال فعالیت دارند در این قرارگاه عضو بوده و همگی ملزم‌ به تلاشی مضاعف در حوزه اشتغال مناطق محروم می باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.