سرخه

مشکل آب شرب روستا عبدالله آباد در سرخه با مشارکت جهادگران حل شد

همزمان با هفته بسیج سازندگی و در طی اقدام جهادی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) با همکاری اهالی روستا، مشکل تامین آب شرب روستا حل شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ به مناسبت هفته بسیج سازندگی اقدامات سازنده بسیاری به همت گروه های جهادی با مشارکت بسیجیان در سطح روستاهای شهرستان سرخه انجام گرفته است.

در این دوره گروه های جهادی و بسیجیان اقدام به نظافت و لایروبی مخازن آب در روستا عبدالله آباد در سرخه کردند.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) و دهیار روستا عبدالله آباد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی در جهت برطرف کردن چالش و مشکل اساسی مردم روستا در یک اقدام همگانی و با مشارکت گروه جهادی پایگاه، بسیجیان، اهالی و به همت اعضا شورا و دهیار روستا طی چند روز برنامه ریزی و کار و تلاش و در طی یک اقدام کلی تصمیم گرفته شد تا آب شرب (شیرین ) را به روستا برسانند.

او افزود: روستا دارای دو چشمه آب شرب و غیر شرب بوده که مردم روستا مدت ۷ ماه به علت رسوبات و فرسودگی ها و لایروبی نشدن چشمه از آب چشمه بی بهره بوده و تامین آب آشامیدنی آنها از طریق تانکر از شهرستان تامین می شد که این اقدام ناراحتی و اعتراض اهالی را به همراه داشته است.

فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: با پیگیری های شورا و دهیاری روستا از طریق دستگاه های مربوطه نتیجه حاصل نشد و تصمیم گرفته شد که با کمک مردم و گروه جهادی پایگاه این کار انجام شود.

رهایی در ادامه از سرهنگ ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه، مهدی کاشفی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و مسئولین بسیج سازندگی شهرستان که در روز جمعه در روستا حضور پیدا کردند و از نزدیک مشکلات روستا را دیدند و دست ما را گرفتند، تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه هر جا سپاه و بسیج در بین مردم قرار گرفتند باعث آرامش و مرتفع شدن مشکلات مردم شدند، تصریح کرد: پایگاه بسیج روستا از زمان تشکیل و شروع فعالیت خود اقدامات خوبی را برای مردم روستا انجام و همواره در تلاش است در کنار مردم و با مردم بتواند خدمات ارزشمندی را به انجام رساند.

فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) یادآور شد: همچنین در طی این اقدام جهاد فاطمی مخزن و حوضچه های آب شرب لایروبی و نظافت و درب مخزن آب روستا جهت امنیت سلامت مردم جوشکاری شد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.