سمنان

اشتغالزایی برای ۵۰نفر از زندانیان نیازمند استان سمنان

به همت سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان و با تعامل و هماهنگی انجام شده با سازمان بسیج اصناف و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی مرکز استان سمنان زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر از زندانیان سمنان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی سعدی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت:در مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ طی قراردادی با شرکت سنگر کار مقررشد ۵۰ نفر از زندانیان به طور مستقیم مشغول به کار شوند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان با اشاره به مشاغل ایجاد شده برای زندانیان نیازمند افزود: در این خصوص ۲خط تولید شامل ساخت قطعات کولر در اردوگاه سمنان جهت اشتغال زندانیان راه اندازی می شود.

گفتنی است رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با هدف خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در عرصه های مختلف محرومیت زدایی از  شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز در استان سمنان برگزار شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.