سمنان

دستور ویژه استاندار سمنان مبنی بر واگذاری پروژه های عمرانی به بسیج سازندگی

استاندار سمنان گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی در ‌خصوص واگذاری پروژه های عمرانی به سازمان بسیج سازندگی استان همکاری لازم ‌را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان بر تکمیل پروژه های عمرانی در سطح استان تاکید کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی در ‌خصوص واگذاری پروژه های عمرانی به سازمان بسیج سازندگی استان همکاری لازم ‌را داشته باشند.

استاندار سمنان اظهار داشت: اولویت با بسیج سازندگی بوده و تا جایی که در توان بسیج سازندگی استان بوده باید پروژه های عمرانی به این سازمان واگذار شود و در غیر اینصورت به پیمانکاران داخل استان واگذار شود.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال یک امر ضروری بوده و نیاز است همه برای عملی شدن آن تلاش کنند افزود: از جهادگران و بسیجیان استان می خواهم با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

 مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 1239 گروه جهادی در استان اظهار داشت: این گروه های جهادی در بخش های مختلفی نظیر عمرانی، خدماتی، بهداشتی، فرهنگی و ... به نیازمندان خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: در ايام نوروز امسال در سطح استان بيش از 6 هزار نفر بسيجي جهادگر  در قالب 650 گروه جهادي در عرصه هاي مختلف خدمت رساني نقش آفريني کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به اجرای طرح بهار خدمت در نوروز امسال تصريح کرد: تهيه بسته هاي معيشتي ، برگزاري ايستگاه هاي صلواتي ،اسکان زائران رضوي و همچنين فعاليت هاي جهادي و عمراني در کنار برپايي نمايشگاه هاي اقتصاد مقاومتي در سراسر استان از جمله برنامه هاي اجرا شده توسط جهادگران بسيجي در طرح بهار خدمت بود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.