دامغان

کلنگ اجرای پروژه آبرسانی به 7 روستای دامغان به زمین زده شد

کلنگ اجرای پروژه آبرسانی به 7 روستای دامغان با حضور مسدولین استانی به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ آئین کلنگ زنی اجرای پروژه آبرسانی به 7 روستای شهرستان دامغان با حضور معاون امور عمرانی استانداری سمنان، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندار و امام جمعه شهرستان دامغان و جمع دیگری از مسئولین در روستای کوه زر از توابع شهرستان دامغان برگزار شد.

حمیدی معاون امور عمرانی استانداری سمنان در این آئین با بیان اینکه در حال حاضر اصلی ترین مشکل استان کمبود آب شرب است گفت: تصمیم دولت صرف بودجه جهت آبرسانی و رساندن امکانات به مناطق محروم و روستایی جهت توسعه این مناطق و رونق روستاها است.

وی افزود: ورود بسیج سازندگی به پروژه هایی که پیمانکاران به آنها ورود نمی کنند نشان از دغدغه بسیج سازندگی برای خدمت بوده و این مهم نتیجه به کار بستن تفکر و کار جهادی در جهت خدمت رسانی است.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در این آئین با بیان اینکه تاکنون پروژه های زیادی در روستای کوه زر و روستاهای اطراف در جهت توسعه و محرومیت زدایی انجام شده است گفت: سپاه و بسیج از همه توان و ظرفیت برای محرومیت زدایی استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به 7 روستای شهرستان دامغان با انجام عملیات مختلفی نظیر ایجاد مخزن آب 500 متر مکعبی، خط انتقال و ... انجام خواهد شد تصریح کرد: پروژه آبرسانی به  ۵۲ روستای استان سمنان با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این آئین با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی و ورود به پروژه ها بدون دریافت سود گفت: تفاهم نامه منعقد شده در سطح کشور جهت آبرسانی به روستاهای محروم به استان سمنان نیز ابلاغ شده و در طی آن پروژه آبرسانی به 52 روستای استان که با مشکل آب روبرو هستند در 3 شهرستان دامغان، شاهرود و میامی انجام خواهد شد.

بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان نیز با بیان اینکه بسیج سازندگی در همه مناطق استان منشا خدمات زیادی بوده است گفت: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی در سپاه نشان از دغدغه خدمت این نیروها داشته که باید از این ظرفیت در جهت خدمت رسانی به خوبی استفاده شود.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.