سمنان

برگ دیگری از حماسه محرومیت‌زدایی با آبرسانی به ۵۲ روستای تشنه استان

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: عملیات اجرایی پروژه بزرگ آبرسانی به 52 روستای تشنه استان از روز دوشنبه و با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه سپاه و بسیج محرومیت‌زدایی را از اولویت به ماموریت برای خود تبدیل کرده اند گفت: از همه تمام توان و ظرفیت در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

 وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه انجام شده فی ما بین قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی(ع)، سازمان بسیج سازندگی کشور و شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو در جهت آبرسانی به روستاهای محروم افزود: در همین راستا پروژه بزرگ آبرسانی به ۵۲ روستای استان سمنان از روز ۲۷ دی ماه آغاز خواهد شد.

 مهدی کاشفی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب در استان انجام خواهد شد اظهار داشت: اعتبار اجرای این پروژه بزرگ ۷۲۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تامین خواهد شد.

 وی افزود: همکاری شرکت آب و فاضلاب و سپاه تاکنون باعث اجرای پروژه های آبرسانی زیادی در استان بوده و اینبار نیز با همیاری و همکاری از همه توان برای خدمت به مردم این روستاها استفاده خواهیم کرد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با بیان اینکه تمام هدف ما خلاصه در حل مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار می شود افزود: احتزاز پرچم حرکت خالصانه پیشرفت، آزادی و محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی منجر به حرکت رو به جلو و  پیمودن راه پیشرفت در گام دوم انقلاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج دژ مستحکم جریان انقلاب در دفاع اصولی از خط مستضعفان هستند و باید قدر این ظرفیت الهی را دانست و از این ظرفیت ارزشمند در جهت پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب به خوبی استفاده کرد، اظهار کرد: نهادینه شدن تفکر و کار جهادی راه حل برون رفت از مشکلات و خدمت رسانی به نیازمندان است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.