سمنان

رونق گردشگری با هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی

هشتمین جلسه شورای هیئت اندیشه ورزی صیانت از بین المال استان سمنان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ هشتمین جلسه شورای هیئت اندیشه ورزی صیانت از بین المال استان با حضور مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و جمعی دیگر از مدیران کل دستگاه های اجرایی و با محوریت راهکارهای تقویت صنعت گردشگری و رفع موانع ساخت مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برگزار شد.

میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات استان در این جلسه با بیان اینکه عبور 24 میلیون زائر حرم رضوی از محورهای استان در طول سال در واقع نعمتی برای خدمت به مردم است گفت: نیاز است از این فرصت در جهت خدمت به زائران و رونق صنعت گردشگری در استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ مجتمع خدمات رفاهی در سطح درجه یک در محورهای استان وجود ندارد تصریح کرد: طبق سند توسعه استان، گردشگری یک از محورهای توسعه استان سمنان بوده و نیاز است برای رونق این موضوع هم افزایی دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی بیشتر شود.

جبار دوستمحمدیان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 36 موکب فعال در استان در ایام و مناسب های خاص گفت: وجود موکب ها در کنار مجتمع های خدماتی رفاهی تاثیر بسزایی در جذب گردشگر در استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عدم وجود مکان استراحت مناسب در بین محورهای استان یکی از دلایل آمار بالای حوادث جاده ای است افزود: رونق موکب ها در کنار مجتمع های بین راهی بخصوص در محورهای کویری نطیر استان سمنان تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای خواهد داشت.

مدیران کل دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این جلسه مهمترین مشکلات و راهکارهای رونق صنعت گردشگری و توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی بین جاده ای را بیان کردند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.