سمنان

اعزام 110 گروه جهادی به مناطق محروم در جهت خدمت رسانی به نیازمندان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: در هفته بسیج 110 گروه جهادی برای خدمت رسانی به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در استودیو خبر ساعت 20 شبکه استانی سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در استان سمنان گفت: این برنامه با اعلام شروع رزمایش توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سمنان آغاز و تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 1100 گروه جهادی در استان سمنان تصریح کرد: در هفته بسیج 110 گروه جهادی در استان سمنان با اعزام به مناطق محروم کار خدمت رسانی به نیازمندان را انجام خواهند داد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در همه استان های کشور آغاز و ادامه می یابد افزود: بسیج سازندگی از همه توان برای خدمت رسانی به نیازمندان استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح 2553 پروژه محرومیت زدایی در کشور در هفته بسیج اظهار داشت: در استان سمنان نیز پروژه های خوبی با تمرکز بر موضوع محرومیت زدایی در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به خدمات چشمگیرجهادگران استان در دوران کرونا افزود: باید تفکر گروه های جهادی در کشور عمومی و نهادینه گردد.

وی افزود: حضور جهادگران در مناطق محروم و بدون داشتن امکانات اولیه زندگی ناشی از اخلاص در عمل و تفکر جهادی داشته و نیاز است با نشان دادن خدمات این جوانان روحیه جهادی تقویت گردد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.