سمنان

بازدید رئیس سازمان مستضعفین از پروژه های محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی در سمنان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همزمان با آغاز هفته بسیج در سمنان از پروژه های محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همزمان با آغاز هفته بسیج با سفر به استان سمنان در برنامه های مختلف این روز در استان شرکت کرد.

سردار سلیمانی در حاشیه این سفر با حضور در مرکز پروش دام سبک، کارگاه های اشتغال زا اقتصاد مقاومتی، پروژه بازسازی منازل محرومین توسط گروه های جهادی، ویزیت رایگاه پزشکی و دندان پزشکی، میز خدمت و سایر پروژه های مربوط به حوزه های محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی بازدید کرد.

سردار سلیمانی در طی این بازدید ها ضمن خداقوت به جهادگران و نظارت بر عملکرد این گروه ها بر تجهیز گروه های جهادی و تسریع در روند خدمت رسانی به محرومین تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در بازدید از پروژه های ساخت منازل محرومین و گفتگو با جمعی از نیازمندان قول مساعدت و همکاری برای رفع مشکل آنها را داد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.