سمنان

تببین طرح رونق اشتغال با دریافت تسهیلات/ برنامه های پیش روی بسیج سازندگی بررسی شد

در جلسه ای با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان طرح ارائه تسهیلات اشتغال زا در استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ جلسه ویدئو کنفرانسی با هدف افزایش هماهنگی ها در جهت اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با حضور مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و نواحی بسیج سازندگی در استان برگزار شد.

مهدی کاشفی در این جلسه با اشاره به اجرای طرح ارائه تسهیلات اشتغالزا به روستائیان و مناطق کم برخوردار در استان گفت: هماهنگی های لازم با بانک های عامل در این خصوص انجام شده و تلاش این سازمان رونق اشتغال در این مناطق است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه ارائه تسهیلات در حوزه روستایی و مناطق کم برخوردار فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال های خورد، رونق تولید و استفاده از ظرفیت های هر منطقه در جهت اشتغالزایی خواهد شد تصریح کرد: نیاز است فضا برای سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان هموار و موانع اشتغالزایی آنها نیز مرتفع شود.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج در روزهای آینده و اجرای برنامه های مختلف در این هفته افزود: نیاز است نواحی مختلف از همه ظرفیت ها برای شناساندن توانمندی ها و رضایتمندی عمومی استفاده کنند.

مهدی کاشفی افزود: تقویت و گسترش گروه‌های جهادی اولویت سازمان بسیج سازندگی بوده و تخصصی شدن گروه های جهادی هدفی مهم در این راستا است.

حسین فغانی مدیر صندوق های قرض الحسنه سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه توسعه مشاغل روستایی و مناطق کمتر برخوردار مزایای اقتصادی و اجتماعی بسیار دارد اظهار داشت: تثبیت اشتغال حرکت به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و بسیج سازندگی به عنوان حامی کسب و کارها تلاش مضاعفی در جهت استفاده از طرح تسهیلات اشتغالزا خواهد داشت.

مهدی دوستمحمدی مدیر حرکت های جهادی با بیان اینکه توانمندسازی و تقویت گروه‌های جهادی بسیج برای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف مورد نیاز از اهمیت خاص برخوردار است گفت: امروز گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی هستند.
 

مصطفی محقق مدیر آموزش و توانمند سازی نیز در این جلسه با بیان اینکه تسهیلاتی که برای توسعه اشتغال ارائه میشود به صورت قرض الحسنه و مناسب برای راه اندازی یک کار تولیدی است گفت: ایجاد کارگاه های کوچک و خرد با استفاده از طرح تسهیلات روستایی گام مهمی در جهت توسعه مناطق کم برخودردار خواهد بود که باید از آن استفاده شود.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.