سمنان

رونق اقتصاد و اشتغال در گرو عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: اقتصاد مقاومتی زیر بنای تولید و اشتغال خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به همراه حسین فغانی مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگی استان و سرهنگ امامی مسئول سازمان بسیج ادارات استان با مدیر شعب بانک صادرات استان دیدار و در خصوص ارائه تسهیلات در جهت رونق تولید و اشتغال در استان گفتگو کردند.

مهدی کاشفی در این جلسه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زیر بنای تولید و اشتغال خواهد بود تصریح کرد: شناخت ظرفیت های تولیدی استان و اولویت بندی آنها با تقویت سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات در واقع عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه یکی از ماموریت های این سازمان کمک به افزایش اشتغال در جامعه بخصوص در مناطق روستایی و کم برخوردار است گفت: در این خصوص تاکنون تفاهم نامه هایی با بانک ها و دستگاه های اجرایی منعقد شده و از همه ظرفیت ها نیز برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی استفاده خواهیم کرد.

حسین فغانی مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسیج سازندگی استان نیز با بیان اینکه این سازمان از همه امکانات و ظرفیت ها در جهت کمک به رونق تولید و اشتغال در استان استفاده خواهد کرد گفت: نقشه راه بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی برای ایجاد و تثبیت قطب های صنایع تبدیلی است.

وی با بیان اینکه رونق صنایع تبدیلی در هر منطقه نیازمند حمایت و تزریق تسهیلات ارزان قیمت است تصریح کرد: پیامد تقویت و ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات سبب ایجاد فرصت های شغلی جدید و رونق اقتصادی خواهد بود.

سرهنگ امامی مسئول بسیج ادارات استان نیز با بیان اینکه وظیفه ی ما ساخت یک کارمند در تراز انقلاب اسلامی است گفت: نیاز است با شناسایی ظرفیت ها در هر دستگاه نسبت به کارآمد سازی کارمندان اقدام شود.

وی افزود: 175 پایگاه اداری بسیج در بانک ها و دستگاه های اجرایی استان وجود دارد که از این تعداد 70 پایگاه بسیج در سطح مرکز استان قرار دارد.

صفری مدیر شعب بانک صادرات استان نیز با تقدیر از تلاش های سپاه و بسیج در حوزه کمک به رفع موانع واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال گفت: بانک صادارات استان آماده همکاری با مجموعه های سپاه و بسیج در جهت هم افزایی و ارائه تسهیلات به نیازمندان و رفع مشکل اشتغال است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.