سمنان

42 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند

مهدی کاشفی گفت: در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر 42 زندانی جرائم غیر عمد در استان به همت سپاه و بسیج آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه اصلی ترین دلیل شکل گیری این قرارگاه دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومین بوده است گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه توان و ظرفیت در حوزه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در  آزادسازی 42 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر تصریح کرد: شاخص‌ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه بوده و در کشور ما نهاد بسیج یکی از قوی‌ترین شاخص‌های حرکت داوطلبانه است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه مجموع ارزش ریالی محکومیت مالی این زندانیان در سه ماهه 54 میلیارد ریال بوده است افزود: مبالغ پرداخت شده جهت آزادسازی زندانیان به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بسیج حقوقدانان، اقشار و پایگاه های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیرین، مردم، معتمدین و روئسای زندان ها  جمع آوری شده بود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان همچنین با اشاره به توزیع 30 بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز افزود: نهضت کمک مومنانه برای کمک به همه نیازمندان راهگشا بوده و این مهم استمرار خواهت داشت.

وی با بیان اینکه نیاز است برای آزادسازی زندانیان همه وارد میدان شوند افزود: آزادی زندانیان و برگشت به خانواده سبب جلوگیری از سایر آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی رغم تنگناهای معیشتی قابل مقایسه با سایر ملل نیست افزود: همگرایی و همدلی مردم عزیز در کمک به یکدیگر در مقابله با ویروس کرونا به خوبی نشان داد که چه زود کنار هم جمع می شوند و به کمک هم می آیند.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی سازنده تشکل انقلابیست و سپاه و بسیج نماد تفکر انقلابی هستند افزود: امروز کمک مومنانه تبدیل به یک جریان و نهضت در سطح جامعه شده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.