دامغان

توزیع 8000 پرس غذای گرم در بین نیامندان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه دامغان گفت: 8000 پرس غذای گرم در روزهای ابتدایی ماه ربیع الاول در بین نیامندان دامغانی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مقداد عباس نژاد مسئول بسیج سازندگی ناحیه دامغان با بیان اینکه مهمترین شاخصه برتر اقدامات گروه های جهادی داشتن عزم و روحیه جهادی و انقلابی برای انجام کارها است افزود: رفع محرومیت یکی از نیازهای مهم کشور است که بسیج و سپاه پرچم‌دار مبارزه با محرومیت و فقر در مناطق محروم هستند.

وی با بیان اینکه خدمات گروه های جهادی محدود به مناسبت و زمان خاصی نبوده است افزود: در هفته های اولیه ماه ربیع الاول بیش از 8000 پرس غذای گرم در بین نیازمندان دامغانی توزیع شده است.

عباس نژاد با بیان اینکه بسیج یکی از اقشار مهم در راستای تولید امید و نشاط انقلابی به جامعه است افزود: جهادگران حاضر در گروه های جهادی از مهم‌ترین سرمایه‌های ارزشمند مجموعه بسیج بوده و در طول این سال‌ها این حوانان مخلص همواره در خط مقدم خدمت‌ رسانی به مردم بوده‌اند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.