سمنان

سپاه و بسیج بازوان اجرایی شبکه امام و امت هستند

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه و بسبج بازوی اجرایی شبکه امام و امت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان  در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه گام دوم انقلاب که چند سالی است وارد آن شده ایم و مقام معظم رهبری بیانیه و نقشه راه آن را ترسیم فرمودند زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان است گفت: بستر تمدن نوین اسلامی در پایان چهل ساله دوم انقلاب باید فراهم شده باشد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در گام دوم انقلاب جوانان به عنوان پیشران این حرکت هستند.

وی با بیان اینکه در راه تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی سپاه هم باید پیش رونده باشد و هم پیش برنده افزود: سپاه باید متناسب با اهداف گام دوم انقلاب طرح ریزی کند و در این راه حتما نیاز به ظرفیت سازی های جدید وجود دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان افزود: بارها گفته شده که راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، دولت اسلامی و تشکیل شبکه امام و امت بوده و سپاه و بسبج بازوی اجرایی این شبکه می باشند.

وی با بیان اینکه امروز نسبت به ۴۲ سال گذشته در بهترین شرایط و موقعیت برای گذر از این مرحله و نزدیک شدن و تحقق تمدن نوین اسلامی قرار داریم تصریح کرد: باید قدر این فرصت را بدانیم که قطعا خدا زمینه آن را فراهم کرده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.