سمنان

رفع محرومیت اولویت کار نیروهای جهادی در دوران کنونی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: گروه های جهادی در دوران کنونی رفع محرومیت را به عنوان اولویت اصلی کار خود در نظر گرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان جهادی و محرومیت‌زدایی در سطح وسیعی نهادینه ‌شده و به تعبیری صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان امروز خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم گفتمان جهادی و خدمت ‌رسانی به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود افزود: خوشبختانه امروز گروه ‌های جهادی میدان ‌دار و پیشگامان عرصه خدمت ‌رسانی هستند که برای زدودن غبار فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به ‌فرمان مقام معظم رهبری در طول بیماری کرونا نهضت کمک مؤمنانه در استان سمنان نیز همانند سایر استان های کشور رقم خورد و مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی اقدامات ماندگاری رقم زدند.

وی با اشاره به توزیع تعداد زیادی پک های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان در روزهای ماه مهر افزود: گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج و سپاه با پای کار آمدن و استفاده از ظرفیت خیرین و مردم کمک ها خوبی را در روزهای گذشته آماده و در بین نیازمندان توزیع کرده اند.

مهدی کاشفی افزود:  مقام معظم رهبری فرمودند که عرصه فعالیت های جهادی، نزدیک ترین عرصه به دفاع مقدس است و حقیقتاً نیز امروز دفاع مقدس ما در سنگر اجتماعی و اقتصادی و مقابله با فقر و محرومیت و کاستن از درد و رنج آحاد مردم است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.