سمنان

افزایش همکاری های سپاه و مجموعه دولت در استان در جهت خدمت به مردم

استاندار سمنان در ديدار فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز همدلي بين نيروهاي انقلابي، فرصت طلايي خدمت به مردم را رقم زده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه جمعي از مسئولان سپاه استان با استاندار جديد سمنان ديدار و گفت و گو کردند.

سيد محمد رضا هاشمي استاندار سمنان در اين ديدار گفت:  مردم سرمايه هاي اصلي اين نظام هستند و امروز فرصت طلايي خدمت به اين مردم براي همه مسئولان فراهم شده و بايد از اين فرصت به نحو احسن استفاده شود.

ايشان افزود: کشور ما امروز در جنگ اقتصادي است و براي پيروزي در اين جنگ ، همه بايد با هم همکاري داشته باشيم و از پتانسيل هاي استان استفاده مفيد شود.

استاندار سمنان ادامه داد: پديده کم آبي يکي از مشکلات جدي استان است و 89 درصد آب استان صرف مصارف کشاورزي مي شوند که بايد براي اين موضوع چاره انديشي شود.

هاشمي تصريح کرد: استانداري در خدمت سپاه است و انتظار ما اين است که با همکاري با سپاه و ديگر مجموعه ها بتوانيم مشکلات مردم را حل کنيم .

او افزود: 38 هزار نفر در شهرک هاي صنعتي استان سمنان مشغول به کار هستند و هدف ما حفظ واحد هاي توليدي است.

ايشان در پايان ضمن قدرداني از خدمات سپاه و بسيج گفت: هر جايي که سپاه و بسيج ورود داشته اند به بهترين نتيجه دست يافته ايم که نمونه آن را مي توان در طرح شهيد سليماني به وضوح ديد.

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين ديدار گفت: مجموعه بسيج و سپاه در استان سمنان ظرفيت هاي فراواني دارند که ما آماده همکاري کامل با مجموعه دولت در استان براي خدمت رساني به مردم هستيم .

ايشان ادامه داد: قرارگاه محروميت زدايي استان در راستاي رفع محروميت از نقاط محروم استان با قدرت فعاليت مي کند و طرح محلات اسلامي که از استان سمنان آغاز شد، امروز در سراسر کشور در حال اجرا است.

او تصريح کرد: در طرح شهيد سليماني نيروهاي سپاه و بسيج همکاري بسيار خوبي با دانشگاه هاي علوم پزشکي داشتند که نتيجه آن کاهش چشمگير فوتي ها و بستري هاي ناشي از کرونا بوده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.