سمنان

همدلی های مومنانه با توزیع 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ با حضور سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه شاهرود بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

در این مراسم که همچنین با حضور فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، نماینده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور نزاجا و فرمانده و بسیجیان این حوزه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله اسلامی قائمیه شهرک، ولی عصر (عج) شاهرود برگزار شد، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس در جامعه گفت: این همدلی و مواسات در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی از جنگ تبلور گرفت و با حضور رزمندگان با اخلاص در جبهه‌ها تداوم یافت و امروز هم ما شاهد تبلور این فرهنگ در ایام شیوع کرونا بوده و هستیم.

وی با تقدیر از همه خیرین و بسیجیان در تهیه بسته‌های کمک معیشتی و اجرای نهضت کمک مومنانه در استان اظهار داشت: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس را با اجرای چنین برنامه‌هایی در جامعه نشر و گسترش دهیم و نسل جوان را با این فرهنگ آشنا نماییم.

سرهنگ پاسدار ناصر بیاری فرمانده حوزه بسیج علی (ع) نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: این بسته‌ها به همت پایگاه‌های بسیج و خیرین در محلات مختلف شرق شاهرود تهیه شده که به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی بین خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.