سمنان

توزیع 341 میلیارد تومان کمک مومنانه در رزمایش مواسات در استان سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تاکنون به واسطه پایگاه های مقاومت بسیج، گروه های جهادی، خیرین، اقشار مختلف بسیج، سپاه و مردم بیش از 341 میلیارد تومان کمک در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این کمک ها در 21 عرصه در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرایی شده است افزود: توزیع سبد معیشتی، توزیع جهیزیه، آزادی زندانیان، توزیع لوازم التحریر و تبلت، ذبح دام و توزیع اطعام از مهمترین موارد کمک ها در این رزمایش بوده است.

وی با بیان اینکه امروز مردم مناطق مختلف استان به خدمات گروه های جهادی دلگرم شده اند افزود: گروه‌های جهادی امروز به عنوان حلقه های واسط اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حلقه میانی بین امام و امت شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان  با اشاره به خدمات چشمگیر جهادگران استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی منزل به منزل بیماران کرونایی تصریح کرد: بیش از 500 گروه جهادی متشکل از 8000 بسیجی جهادگر از دور ترین نقاط تا مرکز استان در این طرح همکاری داشته اند.

وی افزود: همچنین به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، جهادگران کار رسیدگی و رفع نیاز خرید مایحتاج ضروری زندگی مردم را نیز بر عهده گرفته تا افراد مشکوک به ویروس از منزل نیز خارج نشوند.

مهدی کاشفی افزود: خدمات نظام اسلامی به برکت انقلاب و خون پاک شهدا امروز در گوشه گوشه این کشور گسترش‌یافته است و مسیر جهاد، خدمت و ایثارگری همچنان ادامه دارد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.