سمنان

موفقیت سمنان در ایجاد کارگاه‌های خدمات رسان مردمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار اباذری مسئول امور استان ‌های قرارگاه ملی محرومیت زدایی امام‌حسن مجتبی (ع) در سمنان به همراه مهدی کاشفی جانشین قرارگاه محرومیت زدایی استان از پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) در سمنان بازدید کردند.

سردار اباذری در این بازدید گفت: ایجاد هم افزایی و تعامل در خصوص پروژه‌های قرارگاه ملی امام حسن مجتبی (ع) و دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که زیر نظر مقام معظم رهبری مشغول به خدمت رسانی و کمک به مردم هستند انجام گرفت.

مسئول امور استان ‌های قرارگاه ملی محرومیت زدایی امام‌حسن مجتبی (ع) با بیان فعالیت های سپاه برای مقابله با ویروس کرونا و کمک های مومنانه برای حمایت از  نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این ایام افزود: هدف از تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با مرکزیت سپاه و بسیج و با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان شکل گرفته در واقع تلاش برای کاهش بخشی از مشکلات جاری مردم و آبادانی مناطق محروم در استان ها بوده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از اولویت های این کارگاه برای محرومیت زدایی در هر منطقه ای است  افزود: استان سمنان در زمینه تلاش مردم در ایجاد کارگاه‌های اشتغال زا و پیشبرد پروژه‌های محرومیت زدایی از زمره استان‌های برتر و موفق در کشور است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.