سمنان

توزیع 320 میلیارد تومان کمک در بین نیازمندان استان در رزمایش مواسات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: در سال گذشته در حوزه رزمايش مواسات حدود 320 ميليارد تومان خدمات شامل بسته هاي معيشتي و ... جمع آوري و به نيازمندان اعطا شد.

وي افزود: در خصوص توزيع جهيزيه فعاليت هاي خوبي انجام شده و در خصوص چرخه توليد و توزيع مرغ، بسيجيان فعاليت هاي بسيار خوبي داشته اند.

ايشان تصريح کرد: در خصوص ايجاد صندوق هاي قرض الحسنه اشتغال زا و حل مشکلات آب در روستاها ، بسيج سازندگي فعاليت هاي مختلفي انجام داده است و تلاش مي کنيم تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در این دیدار گفت: اتاق بازرگانی آمادگی کامل برای همکاری بیشتر با سپاه استان برای حل مشکلات مردم را دارد.

وی افزود: آب یکی از مشکلات اصلی و جدی در استان سمنان است که برای حل این مشکل باید چاره اندیشی شود.

جمعه ای تصریح کرد: واکسیناسیون کارگران باید هر چه زودتر انجام شود زیرا این افراد در معرض جدی بیماری کرونا قرار دارند.

مهدی کاشفی رئیس بسیج سازندگی استان سمنا نیز در این دیدار گفت: 500 صندوق قرض الحسنه در جهت کمک به موضوع اشتغال در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعالیت های این سازمان در جهت محرومیت زدایی تصریح کرد: اعزام تیم های پزشکی و جهادی به مناطق محروم و حل مشکلات آب روستاها از فعالیت هایی است که در جهت حل مشکلات مردم در مناطق محروم انجام می شود.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.