سمنان

همت جهادگران در رفع محرومیت؛ برکت غدیر در قالب کمک‌های مومنانه جلوه کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: همدلی حاصل از کمک‌های مومنانه، آن هم در ایام دهه ولایت تجلی شکوه احسانی کریمانه را به نمایش گذاشت تا متمکنین، مواسات را به معنای واقعی درک کنند.

وی با بیان اینکه جهادگران استان نیز همگام با مردم خیر استان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه همچون عرصه مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند گفت: همدلی گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، خیران و نهادهای اجرایی استان، پایگاه های مقاومت بسیج و سپاه های نواحی مختلف استان با مردم برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در این ایام تحسین‌برانگیز است.

مهدی کاشفی افزود: یکی از برکات نظام اسلامی در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی مشارکت بسیج در مسائل مردم بوده که خوشبختانه از ابتدای انقلاب تا کنون هر مسئله ای که در جامعه ایجاد شده بر حسب ضرورت و بر حسب رسالتی که بسیج و سپاه داشته با همه ظرفیت ورود پیدا کرده و خدمت خود را به مردم  ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور، در ایام عید سعید قربان تا عید غدیر برگزار شد افزود: در روز عید غدیر بیش از 6000 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته بیش از 500 هزار تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مهدی کاشفی افزود: 6000 بسته توزیع شده تنها بخشی از خدمات جهادگران، پایگاه های مقاومت بسیج، سپاه های نواحی، خیرین و مردم در این ایام بوده و کمک ها در روز عید غدیر فراتر از این است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه اولویت کار گروه های جهادی و بسیج سازندگی محرومیت زدایی است افزود: فلسفه ایجاد بسیج، خدمت به مردم بوده و در واقع بسیج بر پایه خدمت‌رسانی تشکیل‌شده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.