سمنان

آمادگی بسیج برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بدو ورود به استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار گفت: بسیج نهاد مقدسی است که هر جایی وارد می شود، پاکی را با خود به همراه می آورد.

وی افزود: بسیج مصداق خدمت به مردم است و این خدمت از صدر اسلام تاکنون ادامه دار بوده است و شما باید قدردان این خدمت به مردم باشید.

نماینده ولی فقیه استان سمنان گفت: تشکیل بسیج زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی و پر افتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: انتظار من از بسیج تقویت کیفیت و کمیت در بسیج است و خروجی بسیج باید انسان های ممتاز و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: بسیج رسالتی را در نظام دارد و هر زمانی که نیاز باشد با تمام توان و به موقع به مردم خدمت می کند.

وی افزود: سند راهبردی 10 ساله بسیج تصویب شده است و به استان های کشور ابلاغ شده است و در ذیل این سند برای بسیج در گام دوم انقلاب تلاش می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: هدف ما تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی است و در نهایت برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در دوران شیوع بیماری کرونا چشمگیر بوده است افزود: بسیج تا آخرین لحظه ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم خواهد ماند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برنامه ریزی هایی جهت هماهنگی بیشتر با وزارت بهداشت در جهت ایجاد ایستگاه های مشترک در سطح کشور و انجام واکسیناسیون عمومی انجام شده است افزود: همچنین ایستگاه هایی هم به صورت مستقل در مراکز استان ها جهت انجام واکسیناسیون توسط سازمان بسیج ایجاد خواهد شد.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.