سمنان

زندگی به رنگ امید/ محرومیت‌هایی که با همت جهادگران رنگ می بازد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم پس از اشاره به سنگین شدن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور پس از انقلاب اسلامی، به آینده یعنی عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی اشاره داشته اند و آن را در سایه مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم» میسر دانستند.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه اقدامات بسیج سازندگی داشتن عزم و روحیه جهادی و انقلابی برای انجام کارها است افزود: رفع محرومیت یکی از نیازهای مهم کشور است که بسیج سازندگی پرچم‌دار مبارزه با محرومیت است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از 250 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام و یا فعالیت های جهادی را در مناطق مربوط به خود انجام داده اند تصریح کرد: فعالیت این گروه های جهادی از خدمات درمانی و رزمایش مواسات و کمک های مونانه گرفته تا تامین آب کشاورزی، زیرساخت هایی برای اشتغال زایی، مدرسه سازی، تقویت حوزه های فرهنگی، تامین آب شرب، ایجاد راه روستایی، بین مزارع و معابر شهری، ارتقاء سطح بهداشت و تامین مسکن برای محرومین را شامل می شود.

وی افزود: جهادگران و گروه‌های جهادی مقتضیات زمان خود را درک و بصیرت لازم را دارند و به همین سبب در زمان بروز بحران منتظر ابلاغ و بودجه نمانده و با کاری جهادی وارد میدان عمل می شوند.

مهدی کاشفی با بیان اینکه نهضت محرومیت زدایی به دنبال هدفمند کردن حرکت های جهادی مبتنی بر نیاز های هر منطقه است افزود:  مهم‌ترین رسالت جهادگران تشکیل بسیج مردمی و تزریق امید و اعتماد بین مردم هر منطقه است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه ماهیت بسیج سازندگی کار و تفکر جهادی است اظهارداشت: سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازمانی کارآفرین، جهادگر و فرصت ساز بوده که به دنبال توانمند سازی و تشکیل جبهه خدمت رسان است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی باید تفکر جهادی به یک گفتمان عمومی اثرگذار و اثربخش تبدیل شود و به ایفای نقش در بدنه انقلاب بپردازد زیرا قطعا این مهم حلال مشکلات و مسائل کشور خواهد بود

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.