سمنان

بارقه های امید در کویر محرومیت/ خدمت به مردم تا دورترین نقاط استان

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه فلسفه ایجاد بسیج، خدمت به مردم بوده و در واقع بسیج سازندگی بر پایه خدمت‌رسانی تشکیل‌شده است گفت: فراگیر کردن تفکر جهادی و روحیه خدمت‌رسانی در گام دوم برای رسیدن به پیشرفت‌های همه جانبه یک ضرورت مهم است

وی افزود: کمک به محرومان جامعه و زدودن چهره فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاهای محروم بر خواسته از تفکر انقلاب اسلامی بوده و این تفکر به‌عنوان یک اصل مهم و لازم ‌الاجرا در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد.

مهدی کاشفی با اشاره به اجرای پروژه احیای شبکه آبرسانی در روستاهای کلو،شیمی و کوه زر از توابع شهرستان دامغان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: ترمیم و مرمت قنات جهت افزایش دبی آب، تعویض لوله های خط انتقال، مرمت بندتوچاهی جهت افزایش آب، مرمت ایستگاه پمپاژ به منظور سالم سازی آب شرب از مهمترین اقدامات انجام شده در این پروژه ها بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به فصل تابستان و لزوم آبرسانی به این روستاها  افزود: مردم این روستاها با مشکل جدی کم آبی و قطع آب در طول شبانه روز مواجه بوده که با اجرای این پروژه ها مشکل آبرسانی تا حد زیادی حل خواهد شد.

مهدی کاشفی افزود: بسیج سازندگی تسهیل کننده در پروژه های عمرانی مناطق محروم بوده و ورود بسیج سازندگی به پروژه های عمرانی بدون سود و با تکیه بر گروه های جهادی است.

وی با بیان اینکه اولین رسالت نیروهای بسیج سازندگی محرومیت زدایی و امید بخشی در جامعه است تصریح کرد: هر کجا  نیروهای انقلابی با کار جهادی وارد میدان عمل شده اند نتیجه کار مورد رضایت مردم و خداوند بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود: هدف اصلی ما نهادینه کردن تفکر جهادی در جامعه بوده و این سازمان از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم تا دور ترین مناطق نیز استفاده خواهد کرد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.