سمنان

69 نوعروس نیازمند در استان با دریافت جهیزیه راهی خانه بخت شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی باید زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند گفت: سپاه و بسیج با فراهم کردن بسترهای آغاز یک زندگی ساده در تلاش برای ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی هستند.

وی افزود: نهادینه کردن کلید واژه های کار جهادی، تفکر جهادی و مدیریت جهادی سبب حرکت در مسیر پیشرفت و رونق کشور در همه بخش ها خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع 69 سری کامل جهیزیه در خرداد ماه در بین نوعروسان نیازمند استان سمنان تصریح کرد: ارزش کلی این سری از جهیزیه های توزیع شده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل 15 قلم کالای اساسی برای شروع یک زندگی ساده است افزود: تهیه و توزیع جهیزیه ها به همت سپاه نواحی مختلف استان، اقشار مختلف بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیرین، گروه های جهادی و مردم  صورت گرفته است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان افزود: پایه و اساس انقلاب مبتنی بر مردم است و اقداماتی همچون نهضت کمک مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه که با مشارکت مردم صورت می‌گیرد نشانگر حضور مؤثر مردم در صحنه است.

مهدی کاشفی ترویج ازدواج آسان در جامعه را جهادی در دوران کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر امر مقدس ترویج ازدواج آسان در جامعه علاوه‌بر اینکه کار خیر و صدقه‌ای است جهادی دیگر نیز است چراکه ترویج این فرهنگ به نوعی در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه به کشور ما مقابله می‌کنند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.