سمنان

تداوم همدلی های مومنانه با توزیع 8900 بسته معیشتی در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه تداوم اپیدمی ویروس منحوس کرونا چالش های متعدد اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را  به ویژه در میان اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده و در این راستا، تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می شود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان افزود: تفکر جهادی به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی بوده که بسترسازی برای فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی جهادی خواهد بود.

وی با اشاره به توزیع 8900 بسته کمک معیشتی در خرداد ماه در استان سمنان تصریح کرد: ارزش این تعداد بسته کمک معیشتی بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

مهدی کاشفی با اشاره به اینکه کمک های توزیع شده به همت سپاه نواحی مختلف استان، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت اما (ره) در استان، گروه های جهادی، خیرین و مردم تهیه و توزیع شده است افزود: اصلی ترین هدف ما نهادینه کردن فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی در جامعه است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه یک کار نهضتی و مردمی است و بدان معناست که ما ضمن عدم غفلت از ارزش‌های اسلامی، از اقشار نیازمند هم غافل نیستیم.

مهدی کاشفی تصریح کرد: چشم انداز عالی قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی است که این جبهه در امتداد جبهه مقاومت است و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.