سمنان

کار جهادی، تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی‌ در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار محمد  زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گردهمایی جهادگران، تسهلیگران صندوق های قرض الحسنه و مجامع جهادی این سازمان در سمنان با بیان اينکه جهادگران، تسهلیگران و نیروهای بسیج سازندگی موتور محرک محرومیت زدایی در هر منطقه هستند افزود:  اولین رسالت نیروهای بسیج سازندگی محرومیت زدایی و امید بخشی در جامعه است.

سردار زهرایی با اشاره به اجرای چندین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کشور تصریح کرد: تمام این نهضت به پشتوانه کمک های مردمی بوده و این مشارکت جلوه ای از انقلابی گری بود.

وی با اشاره به مشارکت گروه های جهادی در دوران شیوع کرونا در طرح شهید سلیمانی، تولید ماسک، تغسیل و تدفین اموات کرونایی افزود: بیش از ۳۹۰ میلیون ماسک در دوران شیوع کرونا توسط جهادگران تولید و در بین مردم توزیع شد.

وی افزود: هدف اصلی ما نهادینه کردن تفکر جهادی در جامعه بوده و این سازمان از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم تا دور ترین مناطق نیز استفاده خواهد کرد.

سردار زهرایی با بیان اینکه استقرار نظام جمهوری اسلامی نتیجه ایستادگی مردم پای آرمان های امام راحل بوده است افزود: تنها راه برون رفت و نجات کشور از مشکلات اقتصادی کار جهادی است.

وی با بیان اینکه پارادایم حاکم بر انقلاب اسلامی خدمتگذاری بوده و همه ما خادمان این مردم هستیم افزود: نیاز است گفتمان و تفکر جهادی در بین مردم جامعه نهادینه شود.

همچنین مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان نیز در استودیو خبر ساعت ۲۰ شبکه استانی سمنان با بیان اینکه باید کار جهادی و تفکر جهادی در جامعه نهادینه شود تصریح کرد: هر کجا  نیروهای انقلابی با کار جهادی وارد میدان عمل شده اند نتیجه کار مورد رضایت مردم و خداوند بوده است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان کمک توسط خیرین، سپاه، اقشار مختلف بسیج، گروه های جهادی و با مشارکت خوب مردم در بین نیازمندان توزیع شده است افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تقریبا 20 بار به حرکت و کار جهادی اشاره می کنند که نشان از اهمیت موضوع دارد که باید برای نجات کشور به آن عمل شود.

وی با بیان اینکه هر کجا ضعف و مشکلی وجود دارد دلیل آن حلقه مفقوده کار و تفکر جهادی است افزود: نهادینه کردن تفکر جهادی در همه بخش ها و دستگاه موتور محرکی در جهت رونق و حل مشکلات است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.