سمنان

انتخابات پیش روی، نقطه تقابل نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: سپاه و نیروی انتظامی همواره در کنار هم به مردم خدمت کرده اند و این خدمات باعث ایجاد روحیه و امید در جامعه شده است.

وی افزود: دشمنان این نظام همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می کند.

او ادامه داد: مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح مردم در انتخابات بسیار مهم است و لذا باید مردم تلاش کنند تا در کنار حضور پر شور در انتخابات، انتخابی صحیح نیز داشته باشند.

سردار دامغانی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت به طور کامل در استان سمنان برقرار است و این نتیجه تلاش و وحدت در بین نیروهای امنیتی استان است.

وی افزود: تاکنون جلسات روشنگری و بصیرتی فراوانی برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده و این کار تا پایان انتخابات ادامه دارد.

سردار حسنی فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان در این دیدار گفت: ناجا و سپاه در تمام عرصه های برای حفاظت و حراست از جمهوری اسلامی همچون سربازی خدمت می کنند و تلاش می کنیم تا منویات رهبری در جامعه اجرایی شوند.

وی افزود: سپاه و ناجا مجموعه واحدی هستند که هدف مشترکی را دنبال می کنند و در استان سمنان وحدت در بین نیروهای مسلح مثال زدنی است.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.