سمنان

جهاد سیاسی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ جلسه ویدئو کنفرانسی ریاست سازمان بسیج سازندگی استان با مسئولین بسیج سازندگی نواحی، تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه و مسئولین گروه های جهادی در شهرستان ها برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در این جلسه با بیان اینکه باید با شناساندن جریان انحراف، بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح از منظر امام و رهبری، امید آفرینی در بین مردم و بیان توانمندی‌های نظام و انقلاب، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کرد گفت: اعتماد عمومی، لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه توطئه دشمنان برای هجمه وارد کردن به انتخابات قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: دشمنان برای قبل، حین و بعد از انتخابات برنامه دارند و می خواهند با تبلیغات خود میزان تمایل مردم به شرکت در انتخابات را کاهش دهند

مهدی کاشفی افزود: مشارکت حداکثری  در انتخابات به معنای همبستگی ملت ایران است و این همبستگی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند  چرا که دشمنان ملت ایران به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ملاک هایی را برای انتخاب کاندیدای اصلح فرمودند، "شخصی که دوستدار مردم باشد،روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد، عدالت محور و مردمی باشد به ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور اعتقاد داشته و حامی مظلومان باشد و با فساد مبارزه کند".

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.