استمرار خدمت نیروهای بسیج سازندگی باعث امیدآفرینی در بین مردم خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سرهنگ حمیدرضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور در راس هیئتی به منظور نظارت و بررسی عملکرد بسیج سازندگی استان سمنان وارد این استان شد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور و همراهان در بدو ورود با حضور در جلسه ای به مظور آشنایی با نیروهای بسیج سازندگی استان شرکت، و گزارشی کلی از عملکرد این سازمان در استان دریافت کرد.

سرهنگ الله بداشتی در این جلسه با بیان اینکه در این سفر دو روزه عملکرد بسیج سازندگی استان به ریز بررسی خواهد شد گفت: هدف ما دستگیری و کمک به تحقق اهداف این سازمان در استان ها است.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب بسیج سازندگی استان نشان از تلاش جهادی این نیروها در راه خدمت به مردم دارد افزود: استمرار خدمت نیروهای بسیج سازندگی باعث امیدآفرینی در بین مردم خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کل کشور تصریح کرد: مطالبات و کمبودهای بسیج سازندگی استان در این سفر بررسی و نسبت به تحقق این مطالبات پیگیری های مورد نیاز انجام خواهد شد.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان هم در این جلسه با اشاره به تشکیل 1046 گروه جهادی متشکل از 8360 جهادگر در استان سمنان گفت:بیش از 5000 جهادگر در طرح شهید سلیمانی در استان سمنان به مردم خدمات رسانی کرده اند.

 وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم این سازمان رفع موانع تولید و افزایش اشتغال است تصریح کرد: در سال گذشته 471 مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان انجام شد که 18 مورد به طور کامل رفع موانع صورت گرفته و بقیه نیز در دست بررسی برای رفع مشکلات هستند.

 مهدی کاشفی افزود: قرار جهاد سازندگی در قالب 433  صندوق قرض‌‍الحسنه با 26 هزار و 707 عضو در سال گذشته به 2 هزار و 241 نفر  وام 50  تا 200 میلیون ریالی پرداخت کرد که که در حدود 4 هزار و 900 شغل از خدمات این صندوق ایجاد شد.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مجموعه بسیج سازندگی استان افزود: نیاز است برای تداوم خدمات دهی به مردم بخصوص نیازمندان در مناطق مختلف نسبت به تامین نیروی انسانی در این مجموعه برنامه ریزی هایی انجام گیرد.

مدیران و ناظران واحدهای مختلف بسیج سازندگی کل کشور نیز با حضور در واحدهای مختلف این سازمان در استان عملکرد مجموعه را بررسی خواهند کرد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.