سمنان

کاری جهادی برای مدرسه سازی در مناطق محروم استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ جلسه بررسی تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سازمان بسیج سازندگی استان با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در جهت مدرسه سازی در مناطق محروم برگزار شد.

مهدی دوستمحمدی مسئول حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان در این جلسه با اشاره به ظرفیت مناسب این سازمان برای انجام پروژه های عمرانی گفت: این سازمان آماده برای همکاری در جهت مدرسه سازی در مناطق مختلف استان است.

وی با بیان اینکه جهادگران همیشه پای کار برای محرومیت زدایی و ساحت مدرسه برای دانش آموزان در مناطق محروم هستند افزود: اخلاص و کار جهادی دو شاخصه ی مهم جهادگران است.

حسین جهانشاهی مدیر فنی و مهندسی سازمان بسیج سازندگی استان هم با اشاره به ظرفیت خوب ماشین آلات و نیروی انسانی در این سازمان گفت: این سازمان بدون دریافت هیچگونه سودی از پروژه ها و تنها با هدف محرومیت زدایی در پروژه های عمرانی ورود خواهد کرد.

هژبری مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم با بیان اینکه نیاز است از ظرفیت خوب بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی استفاده شود گفت: سابقه درخشان بسیج سازندگی در انجام پروژه های عمرانی نشان دهنده کیفیت بالای کار این سازمان است.

وی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده تعدادی از مدارس در مناطق محروم و روستایی برای ساخت و نوسازی به سازمان بسیج سازندگی استان واگذار می شود.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.