سمنان

یک هزار دانش آموز نیازمند در استان از تبلت برخودار شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: هدف نهایی قرارگاه محرومیت زدایی  توجه به نیازمندان و محرومان و تربیت نیروهای انقلابی در عرصه های مختلف برای توانمندی آنها است.

مهدی کاشفی با بیان اینکه مهمترین هدف این قرارگاه محرومیت‌ زدایی با استفاده از به کارگیری همه ظرفیت ها و توان و همچنین اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود: در رزمایش کمک مومنانه ظرفیت ها ایجاد شده که به دنبال آن انگیزه نیز در مردم ایجاد و حماسه ای بزرگ خلق شد، همین امر این رزمایش را از ایده به یک جریان تبدیل کرده است.

وی افزود:  با توجه به شرایط  کشور و آموزش مجازی برای دانش‌آموزان بخشی از جامعه با مشکل روبرو شدند، که هدف قرارگاه محرومیت زدایی حل این مشکل برای دانش آموزان نیازمند بوده است.

مهدی کاشفی تصریح کرد: در سال 99 بیش از 1000 عدد تبلت در بین دانش آموزان نیازمند استان در مناطق محروم، روستایی و مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود: ارزش این تعداد تبلت بیش از 4 میلیارد تومان بوده که توسط سپاه، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات و سایر اقشار مختلف بسیج و خیرین و دستگاه های اجرایی ذیربط تامین و اهدا شده است.

وی افزود: امروز سپاه و قرارگاه محرومیت زدایی اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک ماموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است و چشم اندازعالی بسیج  تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.