سمنان

تداوم همدلی با آزادی 63 زندانی در استان سمنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به این که در ابتدای شیوع ویروس کرونا فقط تهیه بسته معیشتی تعریف شده بود گفت: با تداوم شیوع کرونا و با نگاه مدبرانه رهبر  انقلاب، خدمات رسانی به مردم گسترش یافت و تهیه جهیزیه، کمک به ازدواج آسان جوانان، سبک زندگی اسلامی، آزاد سازی زندانیان، تهیه و تعمیر مسکن افراد کمتر برخوردار جامعه، تهیه نوشت افزار و همچنین کمک به موضوعات بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اقشار مختلف جامعه ما اعم از طلاب و دانشجویان و کارگران و کارمندان و ... در قالب گروه های جهادی با همان روحیه بسیجی و انقلابی وارد عرصه خدمت رسانی شدند و با الگوگیری از سال های درخشان دفاع مقدس، زمینه رضایتمندی مقام معظم رهبری و آحاد ملت انقلابی را فراهم کردند.

سردار دامغانی با اشاره به کمک های سپاه، اقشار مختلف بسیج، خیرین، ستاد دیه، دستگاه های اجرایی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحث آزادسازی زندانیان در استان سمنان افزود: از همین رو در سال گذشته و با کمک های انجام شده 63 زندانی جرائم غیر عمد در استان سمنان آزاد شده اند.

سردار دامغانی تصریح کرد: برای آزادی این 63 زندانی در استان در سال گذشته بیش از 9 میلیارد تومان دیه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کرونا نشان داد رفتار ملت ایران علی رغم تنگناهای معیشتی قابل مقایسه با سایر ملل نیست افزود: همگرایی و همدلی مردم عزیز در کمک به یکدیگر در مقابله با ویروس کرونا به خوبی نشان داد که چه زود کنار هم جمع می شوند و به کمک هم می آیند.

فرمانده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه ما رسالتمان بسیج شوندگی مردم است و اصل مسئله این است که مردم پای کار بیایند تا بتوان مشکلات ناشی از کرونا را رفع کرد تصریح کرد:

وی افزود: جهش تولید، یعنی نه تنها به کرونا واکنش نشان ندهید و نه تنها کنش نداشته داشته باشید بلکه به دنبال جهشی در تولید باشید. بنابراین ما به دنبال رزمایش جهش تولید هستیم که با همکاری با همه نهادها و دولت آن را پیش خواهیم برد.

سردار دامغانی با بیان اینکه هرجا تهدیدی برای انقلاب باشد، تبدیل کردن آن به فرصت جزو رسالت های ما است همانطور که منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت ها بوده است افزود: هدف ما استفاده از ظرفیت‌های نامتناهی بسیج برای اشتغالزایی است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.