سمنان

نمایش همدلی و ایثار جهادگران در میدان مبارزه با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گفت: با شیوع کرونا جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید دولت‌هایی را که ادعایی برای متمدن بودن داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران اسلامی چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان افزود: بسیج سازندگی اگر جهادی حرکت نکند در واقع وجود ندارد و با استفاده از فرصت‌ها و ساختار تعریف شده برای خدمت به مردم و با تفکر جهادی قدم برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز جبهه خدمت رسانی و حرکت جهادی را برای ریشه کن کردن بیماری کرونا در استان شکل داده ایم افزود: بسیج سازندگی می‌کوشد تا با تمام توان در راستای تحقق مأموریت محرومیت زدایی و مبارزه با بیماری کرونا در استان گام بردارد.

مهدی کاشفی افزود: در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات بسیار خوب و بزرگی در استان انجام شده که عملا همه اقشار بسیج درگیر این موضوع بوده و بسیج سازندگی نیز با فعال کردن 80 گروه جهادی متشکل از 400 نفر وارد این مقوله شده است.

وی با بیان اینکه کمک به کادر درمان و تلاش برای کاهش شیوع ویروس کرونا در دستور کار این جهاد گران قرار گرفته است تصریح کرد: ویزیت رایگان بیماران، غربالگری، تب سنجی و توزیع بروشور و ماسک از مهمترین اقدامات گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی در میدان مبارزه با کرونا در این ایام بوده است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.