سمنان

يکي از رويکرد هاي اصلي سپاه کمک به توسعه اشتغال در استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیر امور شعب پست بانک استان سمنان گفت: روحیه جهادی در حوزه اقتصاد یعنی بررسی مشکلات مردم در میدان عمل و تلاش برای حل آنها که خوشبختانه این روحیه در پست بانک وجود دارد.

وی افزود: ایجاد باجه های پست بانک در روسستاهای استان کار بسیار مهمی است که باید با جدیت دنبال شود.

او ادامه داد: باید برای شناسایی واحد های تولیدی دارای مشکل تلاش شود و با تمام توان برای حل مشکلات آنها چاره اندیشی شود.

فروزان خواه مدیر امور شعب پست بانک استان در این دیدار گفت: وجود سپاه در کشور نعمت بزرگی است که در همه ی سالها کشور ما امنیت خود را مدیون این نهاد ارزشمند است.

او ادامه داد: تمام تلاش های خود را در جهت ایجاد باجه های پست بانک در تمام روستاهای استان انجام می دهیم.

مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان در این دیدار گفت: اولویت اصلی ما رفع محرومیت از روستاها و نواحی کم برخوردار استان است و در این راستا آماده همکاری کامل با پست بانک استان برای حل مشکلات مردم در نواحی روستایی و رفع محرومیت از این نواحی هستیم .

مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: مجموعه پست بانک استان دارای روحیه ای جهادی و بسیجی هستند که با تمام توان برای رفع دغدغه های مردم تلاش می کنند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.