سمنان

شهید سلیمانی آغازگر یک نهضت عمیق در تمام جوامع است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان در اولین سالگرد سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه هر شهادتی یک نهضت و یک خیزش است گفت: هر شهادت نمادی از شهید شدن یک فرد نیست، بلکه هر شهیدی نماینده یک ملت و نماینده یک جریان عمیق اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه شهید سلیمانی می تواند نقطه آغازی باشد برای تبادل افکار و اندیشه های فرهنگی شهید در وحدت آفرینی جهان اسلام و هم گرایی بین احزاب، گروه ها و نهضت هایی که در جهان اسلام برای رهایی از استکبار، استبداد و ظلم تلاش می کردند افزود: شهید سلیمانی در پرتو اندیشه ناب انقلابی و اسلامی توانست کشورها و نهضت ها را به یکدیگر گره بزند و جریان مقاومت را در برابر استکبار جهانی رقم زد.
 

وی مکتب حاج قاسم سلیمانی را مسیر حق، عدالت، مردمی، انسانیت و بشریت دانست و ابراز کرد: همه باید خود را در این مسیر قرار دهند چرا که می توانند در راستای اعتلای کلمه الحق و هم جهت در دفاع از حقوق انسانی و اسلامی در همه عرصه ها از آن استفاده کنند.

مهدی کاشفی با بیان اینکه گذشتن از آنچه که بهتر است، ما را به ‌خوبی و نیکی می‌رساند و انفاق در راه خدا وقتی خوب است که انسان چیزی که دوست دارد را در راه خدا دهد افزود:  ما جامعه‌ای هستیم که بهترین‌ها را در راه خدا تقدیم می‌کنیم و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از بهترین‌های ما بود.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.