شاهرود

اهدا ۵۲ تبلت به دانش آموزان نخبه و ممتاز محلات اسلامی شاهرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛ در راستای پویش رشد، هدیه سردار دل‌ها به دانش آموزان، تعدادی تبلت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مسئولین اجتماعی سپاه استان و ناحیه و بسیج سازندگی و بسیج ادارات و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی به مدیران محلات اسلامی شاهرود برای تحویل به دانش آموزان نخبه برگزار شد.


در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با تجلیل از همت خیرین در راستای پویش رشد و حمایت از دانش آموزان به فعالیت‌های خیرین و دستگاه‌های مختلف برای کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع و بیش از ۱۹۰ نفر در نقاهتگاه شاهرود بستری و از امکانات این مرکز استفاده کرد.


وی با اشاره به اهدا ۵۲ تبلت به دانش آموزان تاکنون به همت خیرین گفت: تمام این تلاش‌ها در راستای محرومیت زدایی انجام می‌شود و ما از همه خیرین و بسیجیان و تلاشگران در این عرصه که همت گماشته و به فکر خانواده‌های کم برخودار و نیازمند هستند تشکر می‌کنیم.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.